Zam olur ama böyle olmaz.
1 hafta önce aracın yetkili servisinden randevu aldım bakım için, 1057TL fiyat verdiler. Randevu günü gittim 1800TL oldu zam geldi dediler, 100 200 300 400 500 tamam ama 800TL de zam değil başka bir şey. Eleman çalıştırıyoruz, elektrik su kira vb. şeyler de iyice bahane olmaya başladı artık. 1 Ayda elektriğe %80 zam gelmemiştir diye düşünüyorum