buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 hafta içinde aldım
Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben acele etmesini söylemedim ama 1 haftada geldi .
genel olarak çabuk geliyor zaten
Bugün randevum vardı sabahtan bilet aldım, çıktısını aldım ve randevuda memura biletim var diye gösterdim, bileti tarattı ve geri verdi, eve döndüğümde bileti iptal edip paramı anında tümüyle geri iade aldım, bakalım kaç günde gelecek, buraya yazarım tekrar.