Benim gözümde çok riskli geliyor bu replika işleri. Her şey gönlünüzce olsun.

Edit; Ceza muhabbetleri vardı en son. Markanın Türkiye yetkilisi ya da başka bir aracılığı ile dava edilme ya da farklı bir şekilde ceza alma durumunuz var. İstanbul'da bir yer vardı adını unuttum bir replika eşya arıyordum adamın dükkanında olduğunu biliyorum ama yok ağzından cımbızla laf alıyordum en sonunda dayanamadı gitti alt kata indi getirdi.