kredi kartından çekip vadesiz hesabınıza atıyor. Ve her hesap kesim tarihinde taksit tutarını kartınıza yatırıyorsunuz.

Dün 30bin çektim ihtiyac kredisinden daha uyguna geldi.

teb bankasında kullanım ücreti yok sadece faiz alıyor bilginiz olsun