Öncelikle geçmiş olsun. Yaralamalı trafik kazası. Ölüm olmadığı için bir tutuklama söz konusu olmayacaktır. Ama adli kontrol olabilir. Hakimin karşısına çıkacak sözünü Jandarma yanlış kullanmış. Savcıya çıkacak. Savcı gerek görürse hakime sevk edecek. Jandarmada verdiği ifadeyi savcı okuduktan sonra gerek görür ise Nöbetçi Sulh Ceza Mahkemesi'ne adli kontrol veya tutuklama talebiyle sevk edebilir ya da direkt olarak serbest bırakabilir. Kamera kayıtları falan alınmıştır. Savcı buna göre bir karar verecektir. Ama en kötü durumda adli kontrol uygulanacağını veya direkt olarak serbest kalacağı kanaatindeyim. Daha sonra (eğer kırık vs. yoksa) uzlaşma sağlanacak ya da dava açılacaktır. Olayın olduğu ilde bir avukat meslektaşımızdan profesyonel destek almanızı öneririm. Sonuçta bu olayın daha tazminat tarafı da var. Tekrar geçmiş olsun.