Eğer sakatlanma veya kalıcı hasar varsa doğal olarak maddi ve manevi tazminat davası açılacaktır.
Teşekkür ederim. 2 şahıstada şükür kalıcı birşey yok. Başımıza hiç gelmedi bu yüzden neden nezarette kalıp akabinde hakim karşısına çıkması gerektiğini anlamadık.