Dostlar merhaba,

Dayım bir kazaya karışmış tek motor 2 kişi arabasıına çarpmış kuvvetle muhtemel hatalı dönüşü yapan dayım. Ölüm yok şükür ikisinide alıp hastaneye götürmüş detaylara hakim değilim yarın hakim karşısına çıkıcakmış. Jandarma bilgi vermedi hakim karşısına çıkmasının sebebi olası sonuçları nelerdir? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?