ipv6 subnet hyper-v 2019 MAC adresine yönlenmiş durumda (yani fiziksel makine).
Hyper-V altında windows 10 çalışıyor (sanal makine).
Windows 10'a ipv6 atıyoruz ama internete çıkamıyoruz.
Hyper-v yerine esxi kullanırsanız daha iyi performans alırsınız internete çıkamama sebebi hyper-v olabilir detaylı incelenmesi gerekir