Öncelikle merhabalar;

pandemi başından beri aşırı kilo aldım ve 1 eylül itibariyle 125kg olmuştum boyum ise 192. Giydiğim kıyafetlerin güzel durmamasıyla beraber 1 eylül itibariyle diyete başlama kararı aldım ve bugün 12.günüm kendimi kısmayı öğrendim. Dilerseniz kendi uyguladığım diyetten bahsedeyim sizlere;

Sabah: 1 Haşlanmış Yumurta, 3-4 Çeri Domates, Yarım Salatalık, Çok Çok İnce Süzme Peynir (20-30gr, 1 Dilim Tam Buğday Ekmeği

Öğle: Filtre Kahve veya Türevleri (Az Kalorili)

Akşam: Ton Balıklı Salata veya Tavuk

Günlük hesapladığımda sabah ortalama 300 kalori
Öğle 0-50 kalori
Akşam ise 200-400 kalori arası alıp maks 750 kalori ile günümü kapatıyorum ve bol bol su içiyorum. Şuana kadar yaklaşık 5-6 kilo gitti bile 😊

Ayrıca bu diyet bu bünyeye sağlıksız acıkıyorum diye çok önerilen tanıdık bir diyetisyene bugün 14.30 da gideceğim. Tanıdığım bir arkadaşım gitti kendisine nasıl bir diyet yazdıysa çocuk tıka basa yiyor ve kilo veriyordu. Bu yüzden 2-3 gün önceden bugüne randevu aldım ve kan tahlili vs verip kendime uygun 3 aylık bir diyete girip hedefim olan 2 rakamlılara düşmek.