Hocam ilk konunuza istinaden bilgi için mesaj attım, cevap vermeye tenezzül etmediniz.
Hiç anlam veremiyorum. Görüldü yapıp bırakanlara...
Mesaj atan tarafın önemi olmaksızın nezaketen olumlu veya olumsuz geri bildirimde bulunmak güzel bir davranıştır.