Hep aynı konular hep aynı serzenişler hep aynı ben haklıyım hep aynı ben iyiyim ama işveren kişiler kötü.
Yanlış yoldasın bu kafa ile insanlar zaman icerisinde bedava bile yapsan vermeyecek duruma gelir.
Şahsen ben sizin gibi iki dialogları böyle konu açarak paylaşan kişilere iş vermiyorum.
Benim gibi düşünen insan sayısı da epey fazla bu forumda.
Tavsiyem bu huyunuzdan vazgeçin olmuyorsa işi almayın.