Bütçesi olmadığını nereden biliyorsunuz ki?
Hadi yok diyelim bu sizin 2 TL'den yazmanızı zorunlu kılmaz. Gider başkasına yazdırır yani tek siz yoksunuz bu forumda.
Sonuçta siz hayır işi yapmıyorsunuz, para kazanmaya çalışıyorsunuz. 2 TL'ye çekmiş olmanız bütçesi olmayan birine yardım için değil daha fazla müşteri bulmak için yaptığınız bir şey, yanlış mıyım?
Satış konunuza da, "2 TL'den makale olmaz. Spinlenmiş makale istiyorsanız 2 TL'lik sipariş verebilirsiniz." tarzında ifadeler yazan sizdiniz.
Bunları polemik çıkarmak için yazmıyorum. Amacım sizi eleştirmek falan da değil.
Rahatsızlık duyduysanız silebilirim.