Autodj sonuçta belirli kaynakları kullanır, cpu sabittir fakat normal dj bağlandığında sürekli veri akışı olduğundan dolayı cpu tüketimi dengeli olmaz. DJ > Server > client sürekli veri akışı olduğundan dolayı sunucu cpu tüketir fakat vds sunucu performansı bu süreçte yetersiz gelirse ses kesintileri ve lag oluşması normaldir.
peki o zaman üst düzey bir sunucuya taşırsak problem çözülebilir doğru mudur?