Peki dostlar sizce sorun oto DJ de iken yokken , biri yayın alınca neden oluyordur? Yani sıkıntı var ise oto DJ de iken de olması gerekmiyor mu?
Autodj sonuçta belirli kaynakları kullanır, cpu sabittir fakat normal dj bağlandığında sürekli veri akışı olduğundan dolayı cpu tüketimi dengeli olmaz. DJ > Server > client sürekli veri akışı olduğundan dolayı sunucu cpu tüketir fakat vds sunucu performansı bu süreçte yetersiz gelirse ses kesintileri ve lag oluşması normaldir.