[QUOTE=tlga_kurt;1083451131][QUOTE=Ainsleo;1083451100]Hocam instafly vs. sahip değilim.
Alıntı
;
Alıntı

Manuel kasın hocam zaten ben öyle yapıyorum
biraz detay verir misiniz hocam rica etsem?