Videolarını izlemedim, denk gelmedim. Fotoğraf üzerinden yorum yapmam gerekirse teşhirciliğe çok yakın bir giyim. Teşhircilik bir çok ülkede suçtur. Tabi bunun üzerinden insanlara saldırılması da asla doğru değil. Herşeyin belli bir sınırı var. Bu konuda sınır toplum kurallarıyla belirlenir.
Anlatmak istediğimiz budur ama anlamazlar yobaz yazması kolay hemen yapıştır 🙂
Elemanı bende tanımam etmem ismini dahi duymadım yaptığı suç ise cezasını çekmeli savunacak halimiz yok.
Kendimden örnek vereyim hergün toplu taşıma araçlarında neler görüyorum ama şu resimdeki gibi değil kimsede bir şey demiyor demekki bir kusur yok yada insanların sinir uçlarına dokunan bir giyim tarzı değil. Kimse kimseye giyiminden dolayı kolay kolay bir şey demez dediğiniz gibi sınırları aşmamak gerekiyor toplum içinde.
Saygılar.