Boşuna edep, ahlak tartışması yapıyorsunuz. Bu tarz şeyler bir çok şey gibi görecelidir. Popüler olan neyse, çoğunluk neyi giyiyorsa, çoğunluk ne şekilde bir tarza bürünürse ahlak, edep, moda o şekilde şekillenir hem kısa, hem uzun vade de. Kadına veya erkeğe taciz, mobbing vb. laf atan, bakışları ile adeta kitlenip rahatsız eden vb. insanlar hep var ve var olmaya devam edecekler. Burada dikkat edilmesi gereken toplum ortalamasına yakınlık. Videoda bahsi geçen mağdur hanımefendi psikolojik olarak uçlarda yaşamayı, aykırı olmayı seven biri değilse büyük ihtimal bulunduğu ortamda yaşıtları ve hem cinsleri gibi benzer kıyafetler giyme, aralarına dahil olma içerisindedir. Yani bütün ülkede, şehirde sadece bu tarz bir şey giyinip sözlü sataşmalara, rahatsız edici göz kontaklarına maruz kalacağını bilse neden böyle bir kıyafet tercih etsin o veya başkaları da farklı psikolojik etmenler, problemler söz konusu değilse.

Bir agnostik olarak fakat şuna katılıyorum. Toplum, çevre ortalamasından çok sapmamak gerekiyor hem cinsel, hukuki bir mağduriyete karşı önlem alabilmek için hem de insanların dikkatlerini gereğinden fazla istemli, istemsiz çekmemek için. İlla seksüel olarak değil 100 tane esmer insanın arasında kızıl, sarı saçlı bir insan dikkat çeker, bakışları alır istemsiz de, istemli de. Kılık, kıyafet ve tarzda da çevrendeki insanların giydiklerine benzemeyen bir şeyi giyersen illa bir açıklık olmasa da dikkat çekersin ve o kadar dikkat çekmek ne kadar doğru ve güvenli. Bu erkek içinde geçerli bu arada.