IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokakta bu şekilde gezmek uygun değildir? Kime göre uygun değil hocam? kadınların giydikleri kıyafetler neden dışarıda uygunsuzluk yaratıyor, rahatsız mı oluyorsunuz? Bakmayın hocam, kafanızı yönünüzü değiştirin bu mantıkla? Sen ne kadar ondan hoşnut olmasanda emin ol insanlarda bu zihinden hoşnut değil.
Ben kafamı çevirene kadar insanlar usturuplu giyinsin sokakta daha öncede söylediğim gibi özgürlüğün de bir sınırı vardır.
Erkeklerde çıplak gezsin o zaman neden linç ediliyor erkek yapınca
mesela parkta adam çıplak yatmış her şey ortada neden şikayetçi oluyorsunuz.
Tutturmuşsunuz bir zihniyet evet öyleyse benim zihniyetim buna karşı sokakta çıplak gezemez hiç kimse toplum ahlaksız olmuş.
Ahlaksızlığı meşru göstermek için elinden geleni yapıyor bazı insanlar.

Boşuna dememiş Mehmet Akif Ersoy

KİM DEMİŞ

Kim demiş Avrupa insanı medeni?
Ne edep var ne haya çırılçıplak bedeni!
Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni;
Desenize hayvanlar bizden daha medeni!

Kul olmak çağdışıyken, soyunmak çağdaşlık,
Din kardeşliğini bıraktık biz, ecnebiyle kaynaştık..
Sünnet sakal yobazlık, top sakalsa medeni..
Unuttun sen ey vefasız ehli sünnet dedeni..

MEHMET AKİF ERSOY