A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olurken referans kodu aklında bulunsun. Sizi referans eden olursa ikinizde bir ay bedava kullanırsınız
Tamam çıktı taahhütlü daha pahalı. Birde modem vermiyorlar değil mi ? Ya da ücretli mi veriyorlar.