ITManagement adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır e-ticaretin içinde olan ve 10larca trendyol hepsiburada mağazası yönetmiş biri olarak çok kafamdan geçirdiğim bir soru hocam, çok sağlam bir tedarikçi bulunursa mümkün. Sektörde çok satış yapmış yerlerden birkaç sipariş geçtim kaliteler düşük idi. Baskı kalitesinin yüksek olması ve ürün kalitesinin yüksek olması durumunda iyi bir kar edebilirsiniz. Ancak en son yaptığım hesaplamalarda bu şekilde bi yapıda kar oranları çok düşük kalıyor artık kargo fiyatları vs. ile birlikte 250 TL altında satışınız çok zorlu en azından tekil dropship mantığında. Ancak yüksek sermaye ile girişmeyi düşünürseniz işler bambaşka noktaya evriliyor. Karlılık bir miktar arttırılabiliyor.
Yani çok bir sermayem mevcut değil baskıcı arkadaşım var sadece ürün tedariği edip başlamayı planlıyorum