Bu aksam 21:00da Harbiye’de 6.Kategori icin 2 adet biletim mevcut. Bugun hastalandigim icin gidemiyoruz.

https://www.biletix.com/performance/...01/ISTANBUL/tr


280 x 2 = 560 TL’ye aldık. Suan biletler bitmek uzere ve en ucuz adeti 370 tl var.
Ben 2 adet bilet icin 400 TL istiyorum.
Biletler PDF olarak gonderilicektir kesinlikle iade yoktur. QR kod oldugu icin iade yok.

Ticaret puanı 10un altindakiler yazmasin lütfen.