webhancher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bunun mozilla versiyonu var mı biliyor musunuz, baktım ama bulamadım mozilla kullanıyorum cünkü

https://addons.mozilla.org/tr/firefox/addon/whatsend/