Hocam genelde bu şekilde başlar bu işler. Ufak ister hemen öder. Taktik bu şekilde. Sonra büyük ister ama o büyük yine senin ödeyebileceğin kadardır. Onu verirsen alman zor gözüküyor açıkcası. O yüzden verme hocam. Ben de aynı şekilde hata yaptım verdim

. Peydey pey öderim dediydi ama biliyorsunuz ekonomi iyice kötüye gidiyor ve ödeyemedi. Gerçi benim yakın arkadaşım çok sorun etmiyorum. Fakat sizin çok görüşmediğiniz bir arkadaşınız. O yüzden kusura bakma borç verecek durumum yok de. Varsa sen bana 1000 TL gönder ben ay sonu verim geri de.
yok hocam artık direkt yok diyorum

gerçekten yok çünkü olsa da vermem artık