Beyto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretliye geçebilriim sorun değil hocam görülüyorsa orada
ücretsizken kayıt tutuluyor mu bilmiyorum ama sanmıyorum. Sadece ücret ödeyenlerin kayıtlarını tutuyorlardır. Yine de sormakta yarar var.