AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi bir kimlik fakat giriş belgesinde de açıkça belirtilmişti ehliyet ile alınmayacağı.
Üzüldüm adınıza.
Daha önce herhangi bir üniversite mezuniyetiniz yok ise ikinci üniversite zor gibi.
Daha önce ne kayıt nede bir üniversite okumadım hocam seneye kaldık galiba