Merhaba hayırlı geceler.
Bu yıl yks sınavına giremedim sebebi ise sınav günü babamın aracı ile gittim malûm ehliyet vardı üzerimde sınava ehliyeti kabul etmediler ya kimlik yada pasaport istiyorlardı bu sebeple sınava giremedim
Şimdi demek istediğim şey sınava giremedim ya sınavsız 2 yılık bile olsa üniversite okuma şansım var mı ? Açıktan 2. Öğretim vs bu konuda yardımcı olma şansınız var mı ?