ColorOSTR ye katılıyorum. Listedekilerin hepsi plesk e göre çok kötü. VDS aldığım tüm firmalara ilk sorum "plesk lisansı sagliyormusunuz?" Oldu. Tam free olmasa da cüzi bir miktar ödenir. Belki de sizin gibi firmalar toplu lisans alıp kullanıcılara paylaştırabilir. Listede ki tüm panelleri (ve diğerlerini) uzun süreler kullanmış biri olarak görüşüm budur.