Merhabalar ,
Directadmin panelinden oluşturulan tar.zst yedeğini nasıl extract yapabilirim , veyahut cpanele geçtiğimde nasıl kurabilirim teşekkürler ?
Direk cpanele aktariliyordu sanki ? Eğer öle değilse zar yi tar gz yapın sorun cikmiycaktir yada hedefinizi dosya yöneticisi backup dan kontrol edin