Merhabalar. Geçen dönem iki yıllık uni bitti. Şimdi dört yıllık uni kazandım ona geçtim. Merak ettiğim şu. İki yıllık okurken burs alıyordum. Dört yıllığa geçince tekrar burs alabilirmiyim ?
Not: dikey geçiş ile değil