Merhaba,
X bankalarındaki hesaplar tamemen müşteri isteği ile dondurabiliyor mu ve tamamen üyelik dahil sistemlerden ve edevletten kişi isteği ile silenebiliyor mu?

Örneğin: x bankasında ki tutarı y bankasına atıp, x bankasında ki müşteri hesabını ve üyeliği tamamen sildirebilmek mümkün mü, sorduğum ve anladığım kadarı ile bazı özel bankalar üyelik silemiyormus kalıcı olarak.

Lütfen bu konu hakkında bankacı veyahut biri beni aydınlatabilir mi?