Normal öğretim ile arasında iki fark var. Birincisi harç veriyorsun, ikincisi hocalar farklı olabilir. Eğer gündüz çalışmayı düşünmüyorsanız, normal öğretim dersine girmenize hocalar pek ses çıkartmazlar. Yani puandan dolayı ikinci öğretime gidecekseniz, tercih edebilirsiniz.