Harçlar ne kadar oldu bilmiyorum ama benim zamanımda 400 küsürdü. 2. öğretim daha iyiydi bana göre.
Gece yaşayan birisi iseniz 2. öğretim çok daha iyi, gündüz daha iyi yaşarım derseniz gündüz daha iyi.
Uykunuzu almama gibi bir sıkıntı hiç yaşamazsınız, sabah 7 de ders denk gelmez.
Olumsuz yanları ise 23:30'a kadar süren dersler oluyor, 1. sınıftan sonra genelde 17 de gider 21 de çıkarsınız.