Trapsitor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede durum aynı. Elimle tekrar gönderiyorum sitemapi anca o zaman okuyor
bende onu da yapmıyor hocam. kaldım böyle. işte ismini değiştirip ilk defa yollanıyormuş gibi yapsam düzelir mi dedim ama sitemap dosyasının adını nasıl değiştireceğimi anlamadım.