Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Trendyol'a girmektense semt pazarında tezgah açmanız çok daha mantıklı olacaktır. Çünku sermayeniz az, bulduğunuz niş bir ürün yok ve baskasinin malini alip satacaksiniz. Böyle bir durumda Trendyol'a girmeniz sizi doğrudan batiracaktir. Bir şirket açayım trendyola gireyim milyoner olayim olayi yok artık. Sizin sattığıniz ürünü yüz kisi daha satiyor. Ayni zamanda sizin mal alacağınız toptancı da zaten bu pazarın içinde yer alıyor. Siz bu adamla veya halihazirda bir düzen kurmuş olan ve Trendyol'da yer alan satıcılarla nasil rekabet edeceksiniz? Trendyol su an kimin parasi coksa ona bizmet eden bir platform. Üzgünüm ama 3000 TL sermaye ile çok bir sey yapamazsiniz. Ayriyeten droopshipping vs Trendyol'da yapılacak iş değil. Çünkü droopshipping firmasi sizin gibi daha kac kisiye ayni sekilde xml veriyor kim bilir. Droopshipping modelinde sadece toptancı kazanir, siz para kazanamazsiniz. Sipariş gelir, satis yaparsiniz ama para kazandiginizi sanarsınız. İlla ki yapmak istiyorum derseniz de alacağınız malı öncesinde Trendyol'da ve diğer yerlerde araştırın, toptancinin size vereceği fiyat, sizi diger saticilarla rekabet ettiriyor mu? Bir suru kriter var, hepsinin ayri ayri degerlendirilmesi gerekiyor. Dost aci soyler misali ile yaklastim biraz. Sorularınız olursa pm atabilirsiniz. Sonrasında da hayırlısı olsun.