Hevesinizi ve heyecanınızı anlayabiliyorum ancak dost acı söyler misali, 3k sermaye ile pazaryerinden satışa başlamanız sadece 3k'yı çöpe atmanızla sonuçlanır. Özellikle dropshippinge hiç bulaşmayın derim, artık o işler keriz silkelemeye döndü benim düşünceme göre. O para ile toptancılardan mal alıp bulunduğunuz şehirde her gün halk pazarlarında tezgah açın daha hızlı ve daha karlı kazançlar elde edersiniz. Bu sayede paranızı katlayarak daha verimli bir kategoriden e-ticarete adım atabilirsiniz.