Binance de Destek talebi açmamıza rağmen 2 gün önce yatacağını belirttiler NASIL BİR REZİLLİKSE paramız ağın ortasın da dönüp duruyor iade de alamıyoruz resmen çileden çıktım bir yolu yok mu bunun 2 hafta oldu ?