Kalkan'da aracımız bozuldu, tamir olana kadar taksi kullanalım dedik Kalkan'dan Kaş'a 20km yol için 450₺ istediler. Bu normal mi arkadaşlar? Bunun bir tarifesi yok mu? Sırf turistik bölge diye kafasına göre fiyat çekebilme özgürlükleri var mı? Öyle davranıyorlar çünkü.
Ayrıca şu an aracım olmadığı için buna bir çözüm arıyorum, buralarda olup toplu taşıma hariç bir çözüm önerisi olan olur mu?
Taksimetre icat edildi diye biliyorum ama