Beyler, ağalar, kardeşler, abiler🙂
Mevzu uzun ve derin lakin özet geçmek de isterim. Mühendis olarak çalışıyorum lakin bir tedavi işimiz nedeniyle ek kazanca, çok iyi bir tedavi istiyorsak da daha çok bissürü çok ek kazanca ihtiyacımız var. Geçenlerde forumdan bir arkadaşla mesajlaştım. Kendisi yazılımcı. Bana yazılım konusunda iş imkanı bulabileceğimi, Front-End kısmının aranılan ve kazandıran yazılım tarafı olduğunu anlattı. Bilge Adam'ı de verdiği eğitimlerin kalitesi için tavsiye etti. Hem front-endi hem eğitimi araştırdım. Lakin eğitimler 35 TL'den başlıyor. Ben işi yüzsüzlüğe vurup bir e posta gönderdim ücretsiz eğitiminiz var mı diye. "Yoktur efenim" diyerek kibar mail ile beni sukutu hayale uğrattılar. Şimdi işi bilen, yapan ya da benceleyin düşünüp araştırmış olanlardan yardım talep etmekteyim. Uzun zamandır makale yazıyorum, çoğunlukla site dışına. 100 kelimesi 5 liraya sizi satın aldığını düşünenler çoğaldıkça bu işten de soğudum.
Şimdi sorarım size,var mı bir çözümü?😁