Arkadaşlar ben Ukrayna özel öğrenci olarak Balıkesir üni yerleştim ama bana diploma vs vermiyorlar mezun olduktan sonra sizce orda 4 sene okumalı mıyım yoksa 1 sene sonra sınava girip diploma veren bir üniversiteye gitmeliymiyim babama soruyorum babam af falan çıkar git diyor ama yani bunun ne affı olucak ? sonuçta ülke bana diploma vermiyor ne yapmalıyım