kadın ve erkeğin eşit olması gerektiği tek yer adaletin önüdür. Orada bile kadın erkekten üstün tutuluyor.
günümüzde erkeğin ezildiği kadar kadın zerre kadar ezilmiyor.
Kadın evinde kocasına çay koyarken köle olurken, patronuna kahve yaparken özgür oluyor.
Kadın erkek eşit değildir, Allah bile eşit yaratmadı. kadının üstün olduğu yerler var, erkeğin de üstün olduğu yerler var fakat öyle bir duruma geldik ki kadın özgür olmalı, her şeyiyle açılabilmeli, ekonomik özgür olmalı, her şeyi o yönetmeli... Sonra da aman çok yoruluyoruz aman evde dursak daha iyi. e ablacım otur evinde çocuk bak deyince de kızıyorsun, çalıştığında da kızıyorsun derdin ne.
neyse yoruldum artık bu muhabbetlerden, kadınlardan tiksinmedim ama şu feminist aile bakanlarından gerçekten bıktım.