Normalde bu tür işlemler yaparken iki kere düşünürüm. Çünkü birinin hesabını suçsuz yere kapattırabiliriz diye. Ancak zaten profilin sahte olduğu apaçık ortada. O yüzden ben de şikayet ettim. Umarım bir an önce kapanır ve umarım bu haysiyet yoksunu eleman bunu tekrarlamaz.
Gün gibi ortada olmasa zaten bende burda rica etmem hocam.. Maksat aklı başka yerlerinde olan salak erkekleri koparmak..
Teşekkür ederim..