Normalde bu tür işlemler yaparken iki kere düşünürüm. Çünkü birinin hesabını suçsuz yere kapattırabiliriz diye. Ancak zaten profilin sahte olduğu apaçık ortada. O yüzden ben de şikayet ettim. Umarım bir an önce kapanır ve umarım bu haysiyet yoksunu eleman bunu tekrarlamaz.