2020'den beri iade bekleyen biri olarak söylüyorum. 60 gün felan yok. İlla burnundan getirmeniz gerekiyor. Canlı desteğe felan günlük yazın. Yoksa çıkar yolu yok. Benim neden beklediğime gelince askıya alınan hesap olduğu için canlı desteğe de yazamıyoruz. Zaten maile'de bakan yok.