DermanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında birkaç yıldır öyle yapıyordum. Sadece bu yılda çok çalkantılı olduğu için işlerimin neredeyse hepsi iniş çıkışlara girdi. Şuan da böyle sorunlar ortaya çıktı.
Hocam yazan kişilerle anlaşma yaparken kuralları arttırabilirsiniz uymamaları halinde ücreti eksik ödeme gibi yaptırımları olabilir. Böylelikle daha fazla dikkatli yazacaktırlar diye düşünüyorum. Örn: eğer makale spinse 4 tl yerine 2 tl veririm. Eğer makale de kopya varsa 3 tl veririm gibi. Daha fazla para almak için daha dikkatli olurlar bence.