Selamlar, freelance olarak yaptığım işleri bir süre bırakarak reel hayata atılmaya karar verdim. Günlük ortalama 500 bardak çay satılan pasaj içi bir çay ocağı devralmayı planlıyorum.

Esnaflık yapan arkadaşların çayı ne kadara içtiğini merak ettiğim ve ön araştırma niteliğinde olması açısından böyle bir konu açtım.

Çayı ne kadara içiyorsunuz ne kadara verelim?