Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasa Kötü, Acemi Çok, İş Bilen Yok!

dieğr yazıyı okumadım. Bu söylediğinizin üzerine söylenecek söz yok.
Kimse böyle olsun istemiyor ama böyle maalesef...