GrafikerOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonellerle çalışın
Hocam sorsak herkes profesyonel ama artık ticaret puanına da güven olmuyor. Ben bundan önce başka bir R10 hesabı kullanıyordum. Daha doğrusu kendim açana kadar bir arkadaşımın hesabından iş alıyordum. Birkaç yıl öncesinde ticaret puanının sebebi önemliydi. İş mi yapmış bir şey mi satın almış diye. Şimdi ise puan çoksa profesyonel diyorlar