CRDMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozdururken Eth üstünden para kesiyor muhtemelen. Ne kadar komisyon alıyorsa ona göre eth’ye para at hocam.
Galiba öyle, şimdi buradan paramı çekmek için bir de buraya etheryum mu atacam, çok saçma zaten 1-2 dolar atılmıyor diye biliyorum