Siz, siz, siz yalancısınız siz. Almanya, Amerika, yaşadığınız İsviçre 3. sınıf ülkesi. Türkiye en birinci sınıf, üst düzey ülke. Ülkemizi iç karışıklığa sürükleyen o dış güç sizsiniz sanırım.
Ağzınıza sağlık.
buna inanan milyonlarla birlikte yasiyorsunuz maalesef.. Sonra da neden saygi duymuyorsunuz diyorlar. Yahu buna inanan adamin kapasitesine bakarak ben nasil saygi duyarim ki? 1 yasindaki sempanze bile daha akillidir cidden yani