Benimde lisede öyle bir kankam vardı. Lise 2 de tanıştık, üniversiteye kadar arkadaş olarak takıldık. Konsere gittik, oraya buraya gittik. Başlarda sevgili filan değildik hatta ikimizde ayrı sevgilisi vardı. Ben sevgilimden ayrıldım o teselli etmişti sonra o ayrıldı ben teselli ettim. Üniversite bitti derken bir baktım yüzük takılmış sonra da evlenmişiz. Şuan 2 senelik evliyiz.

O yüzden bu aşk işlerine pek akıl sır ermiyor takma kafana akışına bırak.